Sorry

Hej, sorry för usel uppdatering idag igen!
Tur att Frida är duktig och håller bloggen vid liv;)

Blev inget stall idag:( men hoppas på att jag kommer dit imorn, vi är ju lediga då. Ska på begravning. Gammelmorfar:( men kände honom inte så mycket... Det är min första begravning så är lite nervös. Värkar jätte läskigt, sorgligt.

Sen efter så ska vi nog till marieberg för att det är en filur som snart fyller!;)
Så om jag kommer hem hyggligt tidigt så åker jag till stallet!:D
Då får vi se vad jag ska göra med Bella.


Just precis nu lyssnar jag på musik, har verkligen fastnat för en låt!



Vi hörs nog mer imorgon, ska försöka blogga ordentligt då!:)

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0