We keep on moving and looking at the stars, and think, someday we will be up there

♥Hejjsan! tänkte först berätta om hur jag "fick" fabbe, och där efter våra mål!



Det började med att när sommarlovet börja så följde jag med frida och linnea mycket till stallet, då vi red ut på nordisarna, jag fotade och andra grejjor. Jag hade ingen aning om att Fabbe fanns fören linnea började rida honom lite. En gång så skulle jag få följa med och prova rida honom lite på ett gärde.. Jag tyckte att han va världens skönaste häst och rida! Men dock att han hade väldigt lång hals och att han var så hög.. Sen fortsatte det som innan, och linnea böt tillbaka till Bella.. och i slutet av sommaren bestämde jag, mamma och madde att jag skulle få rida honom för 50:-/gång.. det funkade ett tag tills jag kände att jag ville mer.. du kom jag överens med pappa och mamma om att dom betalar hälften var. Efter det hade jag Fabbe på heltid och jag var världens lyckligaste tjej!


Sen så har ju både Fabbe och jag haft uppochner dagar, men han har ändå gjort så bra han kan , förutom dom gånger det har blivit missförstånd.. Och jag har ALDRIG ramlat av honom! STOLT!!


Den 16 januari fyller vi 5 månader tillsammans, och dom månaderna, har vart dom bästa i mitt liv ♥




Mål: Våra mål är att komma ut på P&J senast i sommar, att han ska gå i form i alla gångarter utan att krångla.. Men mkt mer mål har VI nte.. men ett av mina mål är att han en RAK och fin sits.. jag har blivit mkt bättre på det om ajg ska vara ärlig!







//MAdde

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha , tack så mycket! :)<3

2012-01-10 @ 19:45:50
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0