18:28

Hejsan! Hemma och tagit en liten fika nu till och med.
Vanlig skoldag, och sedan vidare till pojken. Haha gick lite bättre att få tag på han idag  
Blev dock ingen ridning eftersom det blåste som skrutt och ridbanan var mer en skridskobanan .. Men blev en liten promenad istället .





pomenixens outfit ;)



Sedan medans han åt lite morötter putsa jag träns och "hjälplädret" , måste verkligen bli bättre på det..

Nu ikväll händer inget speciellt , kanske kolla twilight med mamma och annars underhålla er lite. Men först ska jag duscha!

// Frida

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Kul att jag hittade eran blogg. Det är roligt att läsa om era hästar och hur det går framåt för er.

Jag räknar med att vi ses på någon pay and jump åtminstone i framtiden. :)

Fin blogg för övrigt!

2012-01-13 @ 22:48:45
URL: http://arrabella.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Det är kul med unghästar och se och vara med i deras utveckling, eller hur?

Jag bor i Askersund men har mina hästar i Rönne/Rönneshytta. :)

2012-01-14 @ 16:31:12
URL: http://arrabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0